19/2/10

Εκδόσεις Nexus Publications S.A

Ορολογία Γραφικών Τεχνών
Αγγλοελληνικό – Ελληνοαγγλικό Λεξιλόγιο

Το βιβλίο αυτό είναι ένα πολυχρηστικό εργαλείο για γραφίστες, τεχνολόγους γραφικών τεχνών, τυπογράφους, φωτογράφους, σχεδιαστές και όσους σχετίζονται με το χώρο των γραφικών τεχνών γιατί μέσα στις σελίδες του έχει συγκεντρωθεί και ερμηνευτεί η ορολογία των γραφικών τεχνών στην αγγλική και την ελληνική γλώσσα. Επιπλέον, πολλοί από τους όρους συνοδεύονται εκτός από την ερμηνεία τους και με εικονογράφηση ώστε να γίνεται ακόμα πιο σαφής η επεξήγηση τους!
Το μοναδικό στο χώρο των γραφικών τεχνών!
Γιάννα Παναγοπούλου
ISBN: 978-960-8152-14-4
Σελίδες 230



Σχεδιασμός Ιστοσελίδας - Θεωρία και Πράξη
Οι υπολογιστές και οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν σήμερα τα πιο αποτελεσματικά «εργαλεία» για τον χειρισμό πληροφοριών και η χρήση τους συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση του αποθέματος των πληροφοριών και των γνώσεων που διαθέτει κάθε ανεπτυγμένη κοινωνία.
Κομβικό ρόλο σε αυτά έχει το Διαδίκτυο, δεδομένου ότι αποτελεί το μέσο επικοινωνίας εκατομμυρίων ατόμων την κάθε ώρα, το κάθε λεπτό. Η ιστοσελίδα συνιστά τον κυριότερο ίσως τρόπο μετάδοσης γνώσης, αφού μέσω αυτής παρουσιάζεται στους χρήστες το προϊόν ή η υπηρεσία που διατίθεται: από τις ειδήσεις (ιστοσελίδα ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού  σταθμού), τις πωλήσεις προϊόντων, την παροχή γνώσης (ιστοσελίδες σχολών, πανεπιστημίων), κ.ά. Το παρόν βιβλίο επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην παρουσίαση της Τεχνικής, με παράλληλη αναφορά στην Τέχνη, σχεδιασμού και υλοποίησης μιας ιστοσελίδας, λαμβάνοντας υπόψη και τους «κανόνες» της Γραφιστικής. Δεν είναι δύσκολο να κατανοηθεί ότι η Ιστοσελίδα αποτελεί ή θα πρέπει να αποτελεί τον καθρέφτη μιας επιχείρησης (με την ευρεία έννοια του όρου). Ο όγκος των πληροφοριών είναι τόσο μεγάλος που ένας λάθος  σχεδιασμός είναι πιθανό να αποβεί ολέθριος. Η επιτυχία, όπως στις πλείστες των περιπτώσεων, προέρχεται ως συνισταμένη ενός μεγάλου αριθμού μεταβλητών: η αρμονία στα χρώματα, η απλότητα (αλλά όχι η απλοϊκότητα) της σύνθεσης, το μέγεθός της σε σχέση με την οθόνη του μέσου χρήστη, ο τρόπος πλοήγησης, η εσωτερική της δομή, η κίνηση, ο ήχος κ.λπ. οριοθετούν μια λεπτή ισορροπία βέλτιστου αποτελέσματος.
Ιουλία Οικονόμου
Σελίδες: 223
ISBN: 978-960-8152-13-7
19ος αιώνας: Από τη μικρή αγγελία στη ρεκλάμα.
Η πρώιμη εποχή της διαφήμισης στον ελληνικό Τύπο.


“Η ελληνική έντυπη διαφήμιση χρειάστηκε λιγότερο από έναν αιώνα για να διανύσει την απόσταση από την πρώτη της εμφάνιση (το 1840 περίπου), μέχρι την ίδρυση των πρώτων διαφημιστικών της γραφείων (γύρω στο 1925). Απόσταση, που η δυτική έντυπη διαφήμιση χρειάστηκε υπέρδιπλάσιο χρόνο για να διανύσει (από τα μέσα, περίπου, του 17ου μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα). Η παρούσα έρευνα εστιάζει στον αθηναϊκό Τύπο, ο
οποίος άρχισε να αναπτύσσεται μαζί με τη νεαρή πρωτεύουσα. Η επιλογή αυτή έγινε διότι πολύ σύντομα η Αθήνα, καθώς είχε προσελκύσει έναν υπολογίσιμο αριθμό πλούσιων ομογενών της διασποράς, ήταν φυσικό να διευρύνει την αγορά της, τόσο σε
ποσότητα και ποικιλία, όσο και ποιότητα. Απέκτησε δηλαδή μια αγορά, η οποία πληρούσε τις βασικές αρχές του ανταγωνισμού, που ήταν απαραίτητος για τη δημιουργία και τη συντήρηση της έντυπης διαφήμισης.”  Απόσπασμα από την εισαγωγή του βιβλίου 

Συγγραφέας Δρ. Έφη Λεμπέση
Έτος 2009
Σελίδες 242
ISBN 978-960-8152-10-6

Εκδόσεις Nexus Publications S.A
 http://www.nexusmedia.gr/pubs.asp?typeid=2&lang=gr#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου